VIS

VIS

duminică, 6 iunie 2010

ANALIZĂ

În noaptea asta
am vrut să fiu cu mine.
eu și...golurile.
Să-mi pun ordine-n rime.
Să-ncerc să strâng la mijloc,
polurile.
În paharul cu martini de pe masă,
gheața-i topită. nu l-am atins.
În urechi țipa tăcerea din casă.
Nimeni și nimic nu-și face loc
nici măcar Spheeris...
Sufletul nu-și găsește rima.
Incursiunea-n mine doare.
Ziua,
nu-i ultima și nu-i nici prima.
Prea repede-a trecut și mult prea trist.
Un "Cezar" de Dumas nu umple un abis.
Nici măcar nu mă-ncearcă
un mâine narcisist.
De m-am rănit, nu asta mi-a fost voia.
m-am liniștit
măcar?
ori am găsit
răspuns?
m-am ridicat de unde m-am răpus?
Lacrima ce-și croia
un ieri și-un azi... apusă-mi.
Nu vrea să picure un mâine.
Am bătălia mea de dus
cu mine însămi!!!


N. D.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu