VIS

VIS

sâmbătă, 8 mai 2010

Te voi iubi și dincolo

Până când mă voi stinge
voi citi în stele.
voi dezlega mistere
în cuvinte.
voi ninge
praf de fericire
cât voi avea de mers până la ele.
voi măsura cărare
și timp.
și voi păși pe lacrimi de iubire
înălțătoare.
îmi voi păstra clepsidra
chiar de nisipu-i scurs.
Tu să nu plângi!
căci, lacrima albastră
zborul va-ncetini.
să-mi pui la căpătâi,
scrisă de noi, povestea noastră.
și... pat de trandafiri să-mi construiești.
Iar de vei crede c-am apus
nu te gândi!
tu tot așa să mă iubești.
căci, ce-am avut de spus... am spus.
Voi răsări
așa cum am promis.
la fel ca azi îți voi zâmbi
... în vis.
Iar tu... nu te grăbi să vii.
te mai aștept o viață.
cu-același zâmbet.
E mic pământul să înghită
atâta suflet.


N. D.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu