VIS

VIS

sâmbătă, 8 mai 2010

Dacă...

Dacă va fi să pierzi iubirea pentru mine
nu te voi judeca.
nu voi putea decât să-ți mulțumesc.
voi înoda
în lacrimi, un imposibil mâine
și fiece petală din ieri voi respecta.
mă voi gândi
la tot ce am trăit.
și voi zâmbi.
voi revedea
cu ochii minții, tot ce ne-am oferit.
voi căuta 'nserarea.
și marea.
și locuri în care m-ai iubit.
Și dacă vei simți 'nlăuntrul meu strigând
nu te opri. pășește mai departe.
eu pot visa în lacrimi.
și pot mocni un foc
ce arde.
Și de-i avea un gând în prag de sărbătoare
desparte
un cer de ploaie
și aripi de pământ.
Și de va fi să plec când simt că te dezici
fără să-ți spun adio
mă iartă!
căci tu vei fi aici.
voi face legământ
cu mine.
Și de va vrea destinul a-mi răsplăti iubirea
îl voi ruga să zboare
peste timpul tău... fericirea.


Eu voi fi bine.
voi fi... cu tine...!


N. D.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu