VIS

VIS

duminică, 11 decembrie 2016

Fara diacritice

Un mesaj necitit imi alearga prin vene
"La multi ani!" e putin si... istoria geme.
Pasi de talpi dezgolite imi inunda retina
Dor de tine si-o toamna imi hranesc radacina.

Gerul, frigul de-afara si-o crenguta de brad
Iti trimit in colet si stelute ce cad.
Ti-as trimite zapada, dar... nici la mine nu e
Iti trimit ”La multi ani!” si-ntrebarea ”de ce?”

Un raspuns, dupa ani, m-ar opri iar din mers
Diacritice in titlu si in fiece vers
Si un soare in noaptea ce-ai lasat mostenire
Pacatoase-amintiri... pacatoasa gandire...

Pasii-mi sunt mai greoi, parul alb tot rasare
Ochii-mi sunt tot mai mici, zambete tot mai rare.
Iar astept o minune sub crenguta de brad
Ma ridic, merg putin si apoi iarasi cad.

Ruginit-au cuvinte-n cafeneaua cu rime
Balansoarul e teapan tot de dorul de tine.
Un tablou pe perete si o sticla de jack
Un trabuc neaprins si o barca pe lac

Ceas de seara si flori ametesc asternutul
Ma-ntristez cateodata si ramane doar gandul.
Uneori e-ntuneric... alteori e senin...
Dupa toate acestea, "La multi ani!" e putin.

N. D.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu