VIS

VIS

miercuri, 7 decembrie 2022

Ioana

Cel mai frumos cadou pe care mi l-a adus, vreodată, Moș Nicolae (cu o seară întârziere), a fost, acum ani mulți, o soră. Un cadou pentru totdeauna. (Cum stăteam eu, așa, și-mi mâncam dulciurile, hop... vine Moșu cu o păpușă vie). Cea mai mișto soră, cea mai mișto mătușă pentru copiii mei și pentru nepoata noastră, cea mai mișto ființă. Da, da... folosesc jargoane, pentru că ea nu este ceva normal, ceva ce mi s-ar fi putut întâmpla în fiecare an. Este o deosebită, de o sinceritate ieșită din comun, de o franchețe rar întâlnită, este copacul sădit de părinții mei care a rămas lângă mine și fără de care nu pot respira. Cine o cunoaște, știe bine despre ce vorbesc. Să-mi trăiești, prâslea drag! Să-ți dea Dumnezeu tot ce-i mai bun, mai frumos, mai minunat, mai.... Te iubesc, pocitanie! N.D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu