VIS

VIS

vineri, 8 martie 2019

E ziua ta






Te caut și azi prin colțuri de casă,
să-ți spun: La mulți ani, Te iubesc!
Tu, poate mă vezi, măicuță frumoasă...
Eu, doar, scotocesc și jelesc.

Și astăzi ți-am luat buchetul de frezii.
Dar, mâine, ți-l pun la mormânt.
Așteaptă-mă, mamă! Să schimb două vorbe
Cu brațele tale de lut.

Te caut în vis, în fiece noapte.
Și, ziua, tot caut să-ți fac
Un ceai, o plăcintă și-o mie de șoapte.
Dar... fac o colivă și tac.

Azi e ziua ta și chiar dacă ești
acolo, sub lespedea grea,
tot aștept să vii și să îmi vorbești.
Să mă-mbrățișezi, în negura mea.

Fără tine Martie nu-i așa frumos.
Primăvara-i rece, florile pălesc.
Aștept să-nverzească vișinii din curte
Și să-ți spun sub ei: Mamă, Te iubesc!

Te caut în vis, în fiece noapte.
Și, ziua, tot caut să-ți fac
Un ceai, o plăcintă și-o mie de șoapte.
Dar... fac o colivă și tac.

N.D.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu