VIS

VIS

vineri, 1 noiembrie 2019

Noiembrie



Bună ziua, noiembrie! Bine ai revenit!
Afară stă să plouă. Avem de povestit.
Se spune că ești rece, că ești fără de milă.
Dar eu pătruns-am toamna iubirea mea umilă.

Cu tine am dansat pe ritm de bolero,
La tine am lăsat doi pași dintr-un tango.
Mai știi? m-am născut toamna și mama m-a iubit.
Se pare că nu ploaia-ți e de nestăvilit.

Zâmbești... Ia loc. Servește dulceață de gutui.
Promit să nu destăinui nimic. Și nimănui.
Nici n-aș putea descrie prin ce trecurăm noi.
Și nici n-ar crede nimeni. Un pas... și încă doi...

Dar nici tu să nu spui a vântului suflare!
Și nici cum, ani la rând, se-aprinde-o lumânare.
Că-mbătrânim și strângem la piept iubiri pierdute,
Sau că ne plângem, noaptea, cărările cărunte.

Dar, gata, de la anul,doar eu te vizitez.
În fiecare toamnă mi-e dor să mai visez.
O să-mi servești, strategic, dulceață de gutui.
Și o cafea fierbinte. Chiar nu spun nimănui!

La fel vom fi și-atunci, prietene pe viață.
Nu spune ”nu”. Eu cred că-i încă dimineață.
Pân'ce se lasă noaptea pe tot ce am iubit,
O să-ți tot spun: Noiembrie... bine te-am regăsit!



Nina Dinu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu