VIS

VIS

miercuri, 20 martie 2013

Tatălui meu

Jucăușă, o rază îmi adie prin pleată.
Azi mi-e dor iar de tine și de mâna ta dreaptă.
Ai plecat prea devreme și-ai luat doruri cu tine,
Mângâieri și săruturi și bucata din mine.

Din pământul ce-l sprijini iar răsar dimineți.
Și-nnoptează-n potecă fir de iarbă și vieți.
A venit primăvara. Îți înfloresc pomii iar
La picioare ți-am pus lămâiță și jar.

Să-ți miroasă a mine și pe lumea cealaltă.
Iar mi-e dor azi de tine și de mâna ta dreaptă.
I-ai văzut? Au crescut. Sunt ca brazii de verzi.
Știu că tu de acolo îi săruți și-i veghezi.

Știu că seara mai vii și îmi bați în fereastră.
Îmi zâmbești și îmi spui de laguna albastră.
Îmi așterni la picioare copilăria mea toată.
Sărut ochii azi tată! Sărut mâna ta dreaptă!

N.D.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu